Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Славтіч Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Славтіч Г. О. Психологічні особливості ділового спілкування підлітків та старшокласників / Г. О. Славтіч // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 306-310. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Раскрыты психологические особенности делового общения подростков и старшеклассников, определяемые социальной ситуацией развития, которая складывается к началу каждого возрастного этапа. Определены мотивы, потребности общения учащейся молодежи. Выделены основные типы неформальных объединений, где, прежде всего, реализуется потребность подростков в общении. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ю953.41-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Славтіч Г. О. Формування навичок ділового спілкування в учнів професійно-технічних закладів освіти : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. О. Славтіч; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.Теоретично та експериментально обгрунтовано зміст та умови формування психологічної культури навичок ділового спілкування учнів професійно-технічних закладів освіти. Виявлено рівень розвитку потрібнісно-операційного компонента ділового спілкування, розроблено технологію ділового спілкування. Розроблено комплекс методичних занять, які забезпечують оптимізацію формування навичок ділового спілкування. Застосовано нове базове поняття суб'єктивної культури навичок ділового спілкування. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308807 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|